.trettondemarstvåtusentretton.


herre min gud, jag är sämst på att uppdatera. den senaste månaden har det ju hänt en hel del. i början av året sökte jag jobb som flygvärdinna, fick intervju och fick för två veckor sedan besked om att jag gått vidare till utbildningen. jag är så himla glad över detta och ser det verkligen som en utmaning.
idag har jag haft ledigt, åkte tillsammans med linn och michael till holmenkollen, hyrde längdskidor och under ett par timmar tog vi oss runt, vurpade massor av gånger vilket resulterat i ömma svanskotor. men vilken underbar dag vi haft. detta avslutades naturligtvis med kaffe i solskenet.




nu är det dags att sova, ska vara på gymmet tidigt i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0