Välkommen att följa mitt tvåtusentretton

då har ytterliggare ett år passerat och vi möts åter av nyårsdagen med bakfylla, en gnutta ångest och löften som ska uppfyllas.
tack och lov mådde jag bättre än förväntat i morse (kan det vara de där tre resoren jag tryckte innan läggning som gjorde susen?) så städningen som är efter en hejdundrande nyårsfest var ingen större ansträngning.

nyårslöfte? självklart har jag ett par sådanna men de håller jag nog utanför denna sida. men kan avslöja så mycket som att jag ska leva livet fullt ut!

eftermiddagen och kvällen har tillbringats tillsammans med tjejerna framför tvn, vi har sett jonas gardells serie "torka aldrig tårar utan handskar". för er som inte sett den kan jag varmt rekomendera att göra det.

imorgon börjar jag mitt nya jobb på waynes coffee, ska bli jätte kul och nu börjar mitt liv och min vardag i oslo på riktigt.

för att vakna utvilad imorgon hade jag tänkt lägga mig klockan tio, nu tre timmar senare är jag fortfarande vaken. dags att krypa ner, imorgon kommer en bildbomb från mitt 2012!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0