.artondejanuaritvåtusentretton.

då var det åter fredag och ytterliggare en vecka har passerat. jag har hunnit med fyra pass på gymmet, massor med jobb och en ledig dag som tillbringades på bästa sätt, med vänner och restaurangbesök. vi åt på ett ställe där linn jobbat innan, "le bouchon".

jag är nu inne på min andra dag av periodisk fasta, vilket innebär att jag äter 11-19 och fastar resten av dygnet.
visst kurrar det lite i magen. det ska bli spännande att se om jag tappar något i vikt och se hur kroppen anpassar sig.
lovar att ge er en uppdatering kring detta.

nu hoppas jag snart att linn är klar (sittet och väntar på hennes jobb för ovanlighetens skull).




wilma som blev tre år i tisdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0