.tjugosjätteseptembertvåtusentolv.

Här sitter jag i soffan, en helt vanlig tisdagskväll och dricker varm choklad och äter knäckebröd framför tvn som visar "bonde söker fru". Har tänt en massa ljus och älskar mörkret utanför fönstret.

Även idag har jag varit på mitt nya jobb, började redan klockan sju och att komma upp tidigt var betydligt lättare än vad det var igår.

På tal om det nya jobbet så känns det bra, det tar lite tid innan man kommer in i rutiner och att lära känna alla men när jag väl gjort det så kommer jag trivas.

Var med Kim i en antikaffär idag och hittade två nya köksstolar, absolut inget jag är i behov av men kunde inte motstå! För första gången på länge känner jag att jag trivs himla bra i min lägenhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0