.tjugondeoktobertvåtusentolv.

Den senaste månaden har jag i princip bott på mina olika jobb och flängt som en idiot mellan dem, så när klockan äntligen slog tre i söndags eftermiddag var det otroligt skönt att äntligen få komma hem. Det skulle bli middag hos Malins mamma, kanske en film och att få somna tidigt, trodde jag. Istället bjöds det på middag på V.E.S.P.A innan det var dags för restaurangfest i Malmö.

Veckan har sedan rullat på med en del jobb (har fått en fast tjänst som jag börjar den 2november så har gått bredvid under två dagar), fika och biobesök. Nu var det åter helg och jag har börjat dagen med en lång och härlig promenad, helt underbart väder. Nu ska jag packa upp tvätten och sedan blir det en vals med dammsugaren. Ikväll ska vi fira Barca/OsloLinn som är på besök, hon fyller nämligen "20"år. Dessvärre kan jag inte delta hela kvällen då jag ska jobba i natt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0