.sextondenovembertvåtusentolv.

Nej jag har inte gått i ide.
den senaste tiden har varit ett rent virrvarr, huvudet har gått på högvarv tjugofyra timmar om dygnet och det har resulterat i huvudvärk, illmående och magknip.
Jag har tagit ett av mitt livs störta beslut och måste erkänna att just i dagsläget är jag nöjd och tror att detta kommer bli bra.
 
Vi är redan i mitten av november, snart jul och sedan är detta året slut. helt otroligt vad tiden går fort. Mina dagar susar förbi med en massa jobb och träningspass, har kommit igång och är riktigt flitig förtillfället.
Jag var uppe i Oslo och hälsade på en vän för någon helg sedan. så himla skönt att komma hemifrån ett par dagar.
 
Nu ska jag starta min fredags sysselsättning, städning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0