.sjuttondedecembertvåtusentolv.

vilken underbar helg som just passerat. fredagen var mycket lugn och tillbringades på soffan med te och en bok jag precis satt tänderna i, "femtio nyanser av honom". riktigt tantsnusk har jag hört.
lördagen bjöd på jobb (på linns jobb) efter blev det ett par glas vin. när klockan började närma sig fem insåg vi att det kanske var dags att röra på sig, bokstavligen(?), det blev snöbollskrig!
när jag sedan vaknade i söndagsmorse trodde jag nästan jag blivit överkörd av en traktor. mörbultad och sprängande huvudvärk och tanken på kvällens julbord fick mig att vilja avlida. under eftermiddagen hittade jag mina byxor genomblöta, ihop knövlade i köket och när jag skulle ta min jacka såg jag att luvan endast satt fast med en knapp, bevis på ett vilt snöbollskrig och jag trodde nästan jag skulle kissa på mig så mycket jag skratta.
otroligt nog var jag åter människa klockan nitton när vi skulle befinna oss på jentagirls julbord. dagen till ära kom Sophie (en av tjejerna som bodde i lägenheten innan) på besök.
kvällen bjöd på utgång, först lite dart på beerpalace innan vi drog till klubb.
mådde faktiskt bra när jag vakna i morse och har haft en lugn dag på stan med några av tjejerna. blev trerätters på fridays.
nu måste jag verkligen sova, om fyra timmar väcker Malin mig för ett pass på gymmet. sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0