.sjättedecembertvåtusentolv.

godkväll,
nu har jag precis krypt ner i min säng på hela 80cm bredd och insett att täcket ligger upp och ner. men bara tanken på att vända det får mig att hacka tänder, det är lika kallt inne som ute (ca -10grader).
innan jag åkte hade jag en lite avskedsbjudning för mina närmsta, jag fick en pyjamas bestående av linne och shorts med motiveringen att man inte kunde sova naken när man bodde i kollektiv. nu önskar jag bara att den varit med långa armar och ben. men den används flitigt!

dagen startade med en lång och härlig LCHF frukost med Linn. chorizo-omelett och bärsmoothie, oj vad det inte låter gott.


vi tog oss ner till Malin som jobbar på en restaurang på tjuvholmen. där tillbringade jag sedan resten av eftermiddagen medan Linn kilade iväg på jobb.
det blev en god lunch och tanken var att jag skulle slänga iväg ett och annat cv men jag och datorn Mac kom inget vidare överens, bättre lycka nästa gång.
och det där med att skaffa sig ett personnummer, det gör vi en annan dag.



nu är det dags att sova, imorgon väntar nya äventyr. sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0