.Oslo.

Efter många års dålig uppdatering hade jag nu tänkt ge er en chans att följa min nya vardag här i Oslo, mina första staplande steg i denna nya stad.

Jag anlände i måndagsmorse och efter ett par timmars vila och lite uppackning gav vi oss ut på stan. Inhandlade lite pyssel och några julstjärnor att sätta på bord och i fönster. kvällen skulle spenderas tillsammans med mina roomies och deras vänner över en god middag, dessvärre drabbades jag av någon form av sjuka och har fram till i morse varit sängliggandes. antagligen för lite sömn och för mycket stress senaste tiden.

dagen lunch åt jag på Linns jobb.

dags för skönhetssömn, i morgon ska jag fixa mig ett norskt personnummer. :) sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0