.fjortondedecembertvåtusentolv.

jag har lidit av internetbrist och inte kunnat uppdatera er som jag velat, för tid har jag haft.
jag har legat på latsidan vad det gäller att söka jobb men har ändå lyckats få in ett par pass.

i söndags hade vi julmys i vår lägenhet. pyssel, julgodis och mat.

igår var det lucia, klockan sju satt vi alla frivilligt som ofrivilligt (linns order) i soffan och kollade på luciafirande på tv. vi hade lussekatter, glögg och te.

dessvärre får ni inte några bilder då dom envisas med att lägga sig ner.

här sitter jag ensam och dricker vin och skriver julkort, lite "to do" och njuter på en restaurang.
ska snart bege mig hemåt och städa lite, vi får besök från Sverige ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0