.tjugotredje.augusti.tvåtusentolv.

Jag har tillbringat ett par dagar hos mina föräldrar. Det har känts precis som semester, ätit gott, legat i hängmattan med en bok, jag var ute och plockade björnbär och sedan har jag badat.

Trots att lägenheten inte hade städat sig själv och såg ut precis som när jag lämna den sist så var det skönt att komma hem, speciellt efter en dag på jobbet. Jag lagade kvällsmat och matlådor som jag nu placerat i frysen, sorterad tvätten inför morgondagens tvättpass och så har jag kollat på film. Jag har verkligen haft en underbar kväll.

Imorgon väntar ett par timmars jobb innan kvällens festligheter. Det är nämligen palmfestivalen, något alldeles speciellt för alla trelleborgare. Ska bli intressant att se om det är så bra som det sägs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0