vykort till sig själv?

Jag hade precis öppnat kylskåpet för att se vad det hade att erbjuda mig för lunch när jag hörde hur brevinkastet öppnades och en duns träffade dörrmattan. nyfiken som jag var tittade jag ut i hallen och ser till min stora förvåning ett vykort mitt i reklamhögen, "hrm, undra vem detta kommer ifrån" var den första tanken som för genom huvudet medan jag tittar lite närmre och kan urskilja "Barcelona" på framsidan. "Haha, har Linn skickat ett kort till mig i smyg?" var den andra tanken.
När jag vänder på kortet är det min egna handstil som möter mig. När jag förklarar för brevbäraren att detta kort kommit fel får jag till svar att detta kort är eftersänd. De har alltså enbart kollat på efternamnet och inte sett att det står FAM(iljen) framför. Han tog det med sig igen och skulle se till att det kom till rätt mottagare.

Visst är det kul att få vykort men inte från sig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0