en vecka senare



Då var det torsdag och en hel vecka sedan jag uppdaterade er om mitt liv senast. Det har varit en väldigt händelserik vecka trots massor av jobb. Det blev party både fredag och lördag förra helgen.
I tisdags hade jag och några vänner "halv åtta hos mig", det var min tur och jag bjöd på gurksoppa till förrätt, lax med pestotäcke och coleslow till huvudrätt och avslutade med panna cotta, smaksatt med ljus och mörk choklad, toppad med hallon. Det var mycket trevligt och nästa vecka är det Malins tur, ska bli spännande att se vad hon bjuder på.

Igår slutade jag redan klockan 14 och mötte sedan upp Linda för en kaffe på "systrar och bönor". Det blev en sväng till golfbanan med pappa men jag var inte nöjd med det utan avslutade med ett intensivt träningspass på gymmet.

Idag har jag börjat dagen med en härlig powerwalk i det underbara vädret (skulle egentligen haft sällskap av Malin men dessvärre var hon tvungen att jobba). Har nu avnjutit en kopp kaffe och läst tidning.

Dags att göra sig iordning för en trip till Smygehuk för lunch med pappa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0