kort arbetsdag



Klockan var 06.00 när alarmet ringde imorse, hade absolut ingen lust att stiga upp då, efter att ha snoozat ett par gången var jag så illa tvungen för klockan sju skulle jag vara på jobbet. En snabb frukost och en vända i tvättstugan hann jag med innan jag gick hemifrån.
Det blev en kort arbetsdag och jag slutade redan tolv. Tog en liten sväng i stan, fixade något bankärende och kollade vad butikerna hade att erbjuda, dock inget som föll mig i smaken.
Har sedan tillbringat ett par timmar hemma hos Malin och Anna, lite fika och "saltkråkan".

Har precis kommit hem från ett kort och intensivt pass på gymmet så här på kvällskvisten. Egentligen lite sent för att äta nu men det blev en liten portion med tonfisk och äggröra framför Idol. 

Det blir tidig läggdags men innan dess en dusch och fixa det sista av tvättningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0