Årets sista balkongfrukost

Redan klockan nio vaknade jag denna lediga dag, morgonen bjöd på en powerwalk i detta underbara väder. När jag kom hem var det frukost som gällde, en stor kopp kaffe och yogurt med hallon och kanel. den avnjöt jag på balkongen och konstaterade att detta blev årets sista frukost där ute. Det börjar bli ganska kallt och då möblemanget tagit ganska stor skada av sommarens regn har jag bestämmt att det nu är dags att sätta undan det tills nästa år.

Efter gårdagens arbetspass var jag hembjuden på middag hos Malins mamma. Då jag har massor av rabarber i frysen tänkte jag att det var ett perfekt tillfälle att göra en paj som man kunde ta med sig. Den var verkligen uppskattad och mums vad god den var.

Kan faktiskt tycka att det ska bli mysigt med lite höst, bortsett från allt regn. Att få tillbringa kvällarna inne framför en film, att gå på gymmet och att baka och laga en massa mat tillsammans med vänner.

Nu ska jag sätta igång med dagens sysslor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0