New york

När man för en gångs skull skriver något som kan vara värt att läsa försvinner hela inlägget och vart det tog vägen kommer jag aldrig att få veta.
Tanken med den senaste uppdateringen var att jag skulle skriva ett ordentligt inlägg, men då det varit intensivt och till största del utan internet har det varit svårt.

Efter helgens trettio arbetstimmar var jag mer än tacksam när klockan äntligen var fyra. Någon vila var det dock inte att tala om, hunden skulle trimmas och undertiden skulle jag packa det sista.
En god familjemiddag och sen var det dags att vinka av och be ge sig hem till Johanna för ett par timmars sömn.

En god frukost på flygplatsen och nio timmar senare var vi framme i New York city.
Vi tillbringade de flesta timmarna i shoppingcenter men hann även med turistbussar, ground zero och att se staden från ovan.
Efter ett par intensiva dagar var det dags för ett lugnare tempo, nu befinner vi oss i Fort Lauderdale, Florida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0