Mobiluppdatering


Inviger denna månaden med att testa att uppdatera er via mobilen. Jag tror det kommer medföra en del bilder eftersom jag oftast fotograferar med telefonen och tycker att det tar för mycket tid att lägga över till datorn.

Det var åter måndag efter en trevlig helg. Efter att ha betat av fredag och lördagens fyra timmar på jobb var det äntligen dags att fira helg. Det blev en timme på soffan innan jag träffade upp några vänner för en sväng på stan och en god lunch i solen. Det var sedan dags att bege sig hem för att göra sig i ordning för kvällens festligheter som började med en klippning hemma hos Joy. Middag från Cafe ceder och ett par glas vin senare tog vi taxin till lilla torg och koi där vi mötte upp de andra. När klockan närmade sig två styrde vi stegen mot hipp och slagergolvet.

Söndagen mådde jag bättre än jag väntat och det blev en lunch i gott sällskap innan Johanna hämtade mig för en tur till slättarpsgård.
Kvällen tillbringade jag i Höllviken, där pappa bjöd på middag.
Det var även här jag vaknade upp i morse efter att ha delat sängen med min vovve!
Frukost och sedan en härlig promenad i det fina vädret. Nu bär det snart av hemåt igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0