Lchf - min livsstil

Lchf är bara en av alla dieter jag testat, blev introducerad för lite mer än två månader sedan och fastnade direkt. Med små undantag under semester har jag följt till punkt och pricka något som resulterat i att jag tappat nästan hela sex kilo.

De senaste dagarna har jag dock känt mig otroligt omotiverad, mitt tomma kylskåp kan nog bidra med en hel del.

Bad om lite tips från en vän och fick en hel hög. Sitter nu som fastklistrad framför en blogg och blir såå sugen på att både laga och äta alla dessa rätter.

Längtar till och med hem från min semester (som jag fortfarande inte åkt iväg på) för att kunna storhandla och börja test-laga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0