Helgen

Då var helgen slut. Fredagen bjöd på idolmys och ett glas vin hos mig innan vi drog oss ner till en restaurang i närheten för ytterligare ett glas.

Träffade upp tjejerna i Malmö på lördagen för en fika och shopping. begav mig sedan hem till föräldrarna för lördagsmiddag. Sedan tillbaka till Malmö för vin och en sväng på möllan innan vi tog oss hemåt för ett besök på kräm.
Söndagen har jag tillbringat mesta dels i sängen, inte det minsta bakfull utan bara för att jag för en gångs skull har möjligheten till det. Astrid Lindgren har dagens tema varit och jag har sett både "saltkråkan" och "alla vi barn i bullerbyn"

Ska upp tidigt imorgon så nu är det dags att sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0