Årets första pepparkakor

Oj vad denna dagen känns lång. När skolan var slut klockan tolv tog jag mig in till hansagallerian för att möta Linn. En av de tjejerna jag umgicks mest med under gymnasietiden, hon är nu gravid och kommer snart bli en underbar mamma. Det blev en god lunch på jensens innan vi tog en liten sväng på stan.
Jag har även hunnit med en sväng på ÖB, fick handlat ett par fina duntofflor :)
Nu sitter jag i soffan och ska (för första gången på flera år) plugga inför ett prov jag har på måndag. Jag gjorde en kopp te och plockade fram ett par pepparkakor (och hoppas på att bli snäll) som jag skulle ha undertiden men dom är nu slut och jag kommer hela tiden på "bättre" saker att göra.

Om ett tag ska jag bege mig till Malin för middag. Ska bli kul och se vad hon bjuder på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0