Morgonstress

Vaknade med ett ryck och ser att klockan visar kvart över, (jag som i vanliga fall ger mig hemifrån halv) fick panik!
Jag hann brygga en kopp kaffe, tina ett par lussebullar (det enda jag ätit den senaste veckan, jag kommer ju rulla fram lagom till nyår) under tiden som jag rusar fram och tillbaka i lägenheten och gör mig i ordning samtidigt som mobilen startar ett alarm. Tre minuter över halv låser jag dörren och i rask takt promenerar jag mot bussen. Halvvägs stannar jag tvärt, reagerar över att det är så lite trafik och tar mig sedan en koll på klockan, räknar lite och inser sedan att jag befinner mig på denna plats en hel timme förtidigt. Så alla dessa alarm jag trott jag snoozat bort hade i själva verket inte ens startat.
Ja, det var bara till att vandra tillbaka hemåt.

Nu jag nyligen hemkommen från en trevlig glöggkväll med tjejerna hos Malin och Anna.

Har en lång dag framför mig imorgon så det är nog dags för några timmars sömn så man orkar med!


Kommentarer
Postat av: Sara

Har glömt ditt nummer snygging :(

2011-12-08 @ 22:50:03
Postat av: Sara

?

2011-12-09 @ 16:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0