Andra advent

Då var det åter söndag och andra advent. Varken träning eller att plugga har jag "hunnit" med och nu ligger jag här i sängen med böckerna bredvid och har lite smått panik inför provet imorgonbitti.
Fredagen bjöd på jobb på nattklubben, där hade vi temat "bunnies", så alla tjejer i personalen var utklädda till kaniner. Massor av folk och en riktigt rolig kväll. Lördagen kändes precis som en söndag, med lite plugg och slappande. Tacos och sen bar det av till Malmö för ett par glas vin.

Denna underbara söndag har till bringats med vänner, satte mig tillsammans med Anna och gick igenom muskler på espresso house innan jag mötte upp Malin & Co. för musikalen "legally blond" på nöjes teatern. Den var verkliigen bra och något jag varmt rekomenderar.
Efter det begav vi oss till lilla torg och "la Roche" för lite tapas, mums!

Nu är det bannemig dags att sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0