sju månader senare . .

den andra april tvåtusentio var dagen då jag med ett stort leende på läpparna hämtade min bil, kvällen tillbringade jag i goda vänners lag med ett par glas vin på millennium.
Morgonen efter vaknade jag och var ett par nycklar fattigare, närmare bestämmt, hus-, cykel- och bilnyckel (nyckeln jag haft i mina ägor mindre än 24 timmar var borta).
Polisanmälan gjordes, nya nycklar tillverkades och snart har sju månader passerat utan att jag varken sett eller hört något. Förrän idag, pappa fick ett paket som skulle hämtas ut och i detta fanns mina nycklar, vilket glädjetjut jag gav ifrån mig när jag fick se dom!




Kommentarer
Postat av: s

redigering: ett eller tre glas för många...:D vad sjukt att du fick tillbaka dom, grattis!!

2010-10-30 @ 14:29:47
Postat av: s

hahaha det va på tiden :)

2010-10-30 @ 14:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0