myrornas krig

Har de senaste dagarna haft en massa myror i huvudet, dom springer som bara den kan jag lova. Det är verkligen full rulle. Efter sex dagars abete har jag idag varit ledig, underbart. Sovit ut, fixat lite med bilen, lunchat med pappa. Bjöd familjen på thailändsk mat. Imorgon börjar jag redan tio, omväxling förnöjer!


Två böcker jag måste ha är, "Elsas värld" av Sofi Fahrman och "En flickfotografs bekännelser" av Bingo Rimér. Tänkte dock vänta tills dessa kommer ut som pocket.

På tal om böcker har jag en hel hög som bara ligger och väntar på att bli öppnade, ska bara avsluta den som är påbörjad sedan två månader tillbaka.

Tror det börjar bli dags för ett par timmar av välbehövd skönhetssömn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0