två frallor och en take away kaffe

Vaknade 07.50 av att solen sken in i mitt rum och trots att jag var otroligt trött och
mycket väl hade kunnat sova ett bra tag till tog jag mig ur sängen, drog på mig ett par
tights och en stor tunika som döljer det mesta, jeansjacka och ett par converse.
Jag hade bestämmt mig för en lång promenad till annas bageri som ligger på andra sidan
kanalen.
vi gick genom kanalskogen, solen sken genom trädtopparna och värmde gott och musiken från
min ipod susade i öronen på lagom volym för att jag skulle kunna höra naturens vackra sång.

det blev två frallor med pålägg och en take away kaffe och så började vi vandringen hemmåt.
vi satte oss på en gräsplätt längs kanalen där jag åt min frukost medan wilma fick sig en
stunds vila. efter ca en och en halvtimme var vi åter hemma och hunden min somnade gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0