tiden går fort . .

En hel vecka har gått sedan jag fick hem Wilma. Dagarna börjar redan klockan 6 med att förbereda maten som sedan serveras en timme senare, för att det inte ska bli några olyckor blir det till att tillbringa en bra stund i trädgården, "toa"besök och mycket lek.  Min förmiddag har sedan bestått av att städa, det blir ganska smutsigt av att ha en liten jycke hemma. Jag har även varit duktig och borstat och klippt klor, inte det lättaste så passade på när hon sov. 
 





Vi har hunnit bekanta oss med andra (stora) vovvar


så har var varit på stranden


Kommentarer
Postat av: s

nu har jag läst detta inlägget MÅNGA gånger och kollat på bilderna dubbelt upp, vill du inte uppdatera nu... :) love!

2010-03-30 @ 12:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0