nittonde januari tvåtusentio

Har precis ätit en god frukost, har faktiskt börjat äta havregrynsgröt på morgonen, så himla gott och jag håller mig mätt länge. Nu är det snart dags att ta sig in till stan för att jobba, femte dagen i rad. Fick lyxa till helgen med frukost från mormors bageri, latte och bagel, mums.

På torsdag börjar min ledighet och den varar fram till och med söndag, såå himla gött.
Nu måste jag klä på mig sen ska jag möta linn vid busshållplatsen och åka med henne in till stan.

Ett stort grattis till Emma som fyller 21 idag.


Kommentarer
Postat av: eemma

auw vad gullig du är. har inte läst din blogg på ett tag så har inte sett det hihi.

är allt bra med dig karin?:)

2010-02-15 @ 18:33:15
URL: http://eemz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0