Helgens resume

Uppdateringarna de senaste dagarna har varit usel. Jag känner verkligen hur jag och tekniken gått om varandra denna helgen.

Fredag kväll avslutade jag tillsammans med Linn och Walle i biomörker, Vi såg Shutter Island som var riktigt bra. Vaknade tidigt i lördags och såg solen skina utanför fönstret, det blev en lång och skön promenad. Bar in en del av mina möbler på mitt rum, börjar likna något nu. Mamma och jag tog oss en sväng på mobilia tillsammans med halva malmös befolkning innan vi tog oss ut till Ikea för att möta resten. Inhandlade lite gott i "ikea food" butiken. Jag avslutade även denna kväll i biosalongen, denna gången för att se Farsan som tyvärr inte uppnådde mina förväntningar, men bra var den.
Söndagen tillbringade jag tillsammans med Linn, myspys och promenad innan vi mötte upp Walle och Kim för en lunch på Kust.

En relativt lugn helg börjar nu närma sig sitt slut. Vårkänslorna började igår krypa fram men har nu dragit sig tillbaka.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0