Vardagen .

Mycket har hänt sedan den senaste uppdateringen. Jag har massor av järn i elden och min vardag känns bra trots allt jobb. Jag har nydligen kommit hem från en lång promenad med mamma.



Jag har fått mina klänningar jag beställde från HM.


  
Fick handlat mig ett Thomas Sabo armband.


Söndagen tillbringade jag med Sofie, det blev en sväng på vellingeblommans hundhelg och sedan en sväng till Ikea innan vi avslutade hemma hos mig med att kolla på gamla bilder från skoltiden. 





Igår var jag och Nikki och såg Snabba cash, riktigt bra film men självklart är boken många gånger bättre.

Nu är det dags för mig att göra mig i ordning för jobbet som väntar klockan 15!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0