veckans lediga

Har precis lagt mig på soffan för att läsa boken jag fick av min faster igår. Dagen har verkligen varit slapp, bjöd på lite kvalitetstid med pappi. Mycket tid framför datorn och även lite faktaläsning inför "the big day" som ni så småningom kommer få ta del av.

Blev en kort men lika mysig fika med Linn och hennes andra halva Walle innan hon skulle på möte.

Mitt nästa projekt ligger bara runt hörnet, jag kommer nästa vecka att börja ommålningen av mitt rum, den nya färgen är vit. Ska försöka ge er före och efter bilder. Tanken är väl även att jag ska möblera om lite.

Jag har hunnit med att städa min dator lite idag då den varit full av både smulor och damm, märkte prcis att tangenten H antagligen fått sig en törn då det räcker med att man nuddar den och man får en lång rad hhhhhhhhh.



Kvällens underhållning


Imorgon väntar jobbet igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0