i want to break free

Det är verkligen evigheter sedan ni fick se en uppdatering här. Trots att jag dagligen har en tanke om uppdatering har jag aldrig tiden eller orken som faktiskt krävs. Dagens arbetspass blev inte längre än en och en halv timme, blev hemskickat på grund av det dåliga vädret som under natten skulle bli stormvarning 2. Efter ett par minuters försening kom trelleborgsbussen som jag tog till vellinge för att sedan kunna vänta mig fördärvad. Efter att ha väntat 50 minuter kom räddningen för att hämta mig, min pappa. Han fick inte nyckelringen "taxiservice" utan anledning.

Det blev lite god mat och popcorn innan jag drog mig tillbaka, ligger just nu i min säng. Mitt humör är verkligen i botten och känslan av att vilja kasta in handduken för att bara försvinna tills allt löst sig är fruktansvärt lockande. Alla måsten, krav och nej som blivit för många för att hanteras, en hög med motgångar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0