"nu ska vi steka! syns man inte så finns man inte"

 

Gårdagen kommer länge ligga kvar som ett fint minne i mig, en av årets absolut bästa dagar. Efter att ha ägnat förmiddagen till lite ärende möttes jag av en glad överraskning när jag kom hem, linn hade kommit för att hämta mig och stog nu och väntade i sin topolino på uppfarten.

Där satt linn och jag och båda vovvarna på väg ner till falsterbo för en god kopp kaffe och en husets sallad på café kust. Vi tog en sväng inom grillen och hälsade på sofie.
vi njöt ett par timmar i solen på min terrass innan vi mötte upp resten av gänget på millennium där vi åt fondue och sedan avslutade vi hos linn i skanör med filmmys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0