lite som i en bubbla

Morgonen började väl inte riktigt som jag hoppats på, ni som känner mig vet att jag kan vara lite kinkig på morgonen, jag vill ha lugn och ro, helt slippa säga allt för mycket. Men i morse var det något som gick snett och det har mer eller mindre påverkat hela dagen.
Jag lämnade huset med buller och bong, tog min hoj och trampade iväg, trampade och hade väl i princip trampat av det mesta när jag anlände till kust för en kaffe med töserna mina. Solen sken och när det var dags att bege sig hemåt cyklade jag i min egna lilla värld, tankarna for iväg.

Åter hemma och irritationen som de senaste timarna känts som bortblåst var tillbaka. Dammsugaren, svabben, de stora svarta sopsäckarna åkte fram, det var dags för städning. De som i vanliga fall tar timmar pga alla saker som är sååå mycket roligare går plötsligt på 2 röda sekunder när jag är arg, ledsen eller sur. Humöret lättade dock när städningen var klar. Jobbet var ju inget uppiggande heller, tråkigt att jobba till nio en fredagkväll.

Usch, vilket negativt inlägg detta blev. Nu tänkte jag se SATS the movie innan det är dags för mig att få min skönhetssömn.
Så hoppas jag att morgondagen blir bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0