inte såå ovanlig måndag

Kom nydligen hem efter veckans först dag, den började jag med en timmes intensiv konditionsträning på gymmet medan mamma rastade benen på spinningen. Efter fredagens "nära döden" upplevelsen valde jag en behagligare tränings form.
Vid lunchtid mötte jag upp Emelie för en massa skvaller och uppdateringar. Vi besökte en handfull möbelaffärer för att titta ut en soffa som skulle passa hennes vardagsrum. Sedan var det dags för mig att bege mig mot jobbet.
"Veckans måste" kommer bli att storstäda min garderob. Då menar jag att rensa och slänga en massa så man får plats med det som verkligen är något att ha! plus att städa mitt rum, grundligt.

Nu är det snart dags att sova, imorgon väntar en lång dag. Det är delat pass som står på schemat och även en sväng till lund för att rätta till de misstag som skett under en av shoppingrundorna i det långa landet falukorv.


Kommentarer
Postat av: Annicaa

Uppdateringa gillar vi Karin, brabra!!! Lite oftare kan du allt. ;D

2009-09-09 @ 06:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0