imse vimse spindel..

Började dagen med att rasta benen i löparspåret som sedan avslutades med ett dopp i det blå.
Donade sedan med både det ena och det andra för att klockan tre fara ner till café kust i falsterbo för en lunch med pappa. Det blev en ceasarsallad, helt godomlig!

Klockan 17 befann jag mig på jobbet för fyra timmars arbete, väl hemma hann jag en snabb sväng till kundkvällen på toppengallerian.
Sen började helvetet, spindeljakten började när jag upptäckte en enorm spindel en meter från min säng och sedan lyckades jag fånga fyra till. Dom är nu plaserade i glas för att imorgon mötas av monstret dammsugaren.

Jag befinner mig just nu i stor beslutsångest, sitter just nu på blocket och letar bil och lägenhet, den kombinationen är dock ekonomiskt omöjlig för mig just nu.

Dags att sova, imorgon ska jag nog ta tag i "veckans måste", nämligen att städa min garderob!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0