"rätt av"

Då var det åter söndag, ytterliggare en vecka har passerat. För ett år sedan hade jag nu min sisa planerade kväll i sverige innan jag skulle flyga tillbaka till ett händelserikt barcelona, där vi fortfarande kunde ligga i cituadella parken i bara linne och känna solen mot vår bara hud.

Jag har kommit in i en period, det går inte en dag utan att jag tänker tillbaka på tiden i barcelona. På de kvällar vi tillbringade med utbildarna, stranden, utekvällarna, alla kvällar man spenderade hemma med "sex and the city" maraton eller de mornar man kom hem stapplade klockan sju på morgonen, som den morgonen jag och linn blev överraskade av tre chipspåsar utanför hissdörren. Surprise!
Ett minne som är otroligt starkt är när jag, Linn och Nanna hade jobbat morgon och när klockan var 14.15 och vi slutade bestämmde vi oss för att ta oss upp på tibidabo, vi tog en lång promenad oss som alltid med dessa donnor blev det photosession. Väl nere vandra vi runt i en underbart mysigt område och hittades oss en tapasrestaurang, vi gick runt i de små gränderna som var upplysta av allt julpynt. Vi besöker en frisör där jag förvandlas till brunett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0