Föll som en fura

Helgen blev inte alls som planerat. Hade precis avslutat mitt arbetspass i malmö, klockan var 13.00 och jag skulle dra mig mot centralen för att möta upp kusinvitamin för en sväng på det nya ikea. Mobilen ringde och sedan var helgens alla planer som bortblåsta, jag skulle hoppa in och jobba. Förutom jobb bjöd helgen på mysiga filmkvällar och en ruskig försovning.
Tillbringade söndagförmiddagen med vänner, Linn skulle på hundkurs och ville gärna ha lite sällskap men när känseln i tårna började förvinna bestämde vi oss för att röra på oss. På väg till bilen hittar jag ett sådant plastband som brukar sitta runt paket.
- pojkar, dessa banden är livsfarliga, trampar man på dessa kan man fälla sig själv (visar)
Ett tu tre så ligger Karin raklång på marken och precis som hon berättade lyckades hon fälla sig själv. Men lite roligt var det allt, kan fortfarande skratta åt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0