your winter

Helgen började med fredag, precis som vanligt. Efter mitt och Nikkis lilla äventyr drog vi oss till möllan och maskot för en cider och trevligt sällskap, det blev en relativt tidig hemgång. Jag var pisstrött och bussen var proppfull.
Lördagen började tidigt med en frukost hos mormor och morfar. Mötte sedan kim och mange för en sväng till mobilia, där det var penagväxling som stog på schemat, dom åkte nämligen till thailand idag, j*vla gottegrisar. Det blev även en sväng inom statoil, utförsäljning är samma som julafton för två biltokiga pågar.
Kvällen spenadera vi på Kaptensgården men cider, husets coca cola och kaffe som sedan avslutades med en riktig filmkväll. helgens trisslott gav ingen vinst.

idag - söndag, en mycket lugn dag som tillbringats i gott sällskap, hjälpte pojkarna med packningen, det blev en middag på grillen och kvällen har jag och Sofie spenderat framför en film, "the ugly truth" som både jag och Sofie tyckte var riktigt bra!

nu väntar kudden, ska kasta mig in i drömmarnas land!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0