snart är det slut

Då börjar det närma sig slutet på min vistelse i barcelona. Kommer sakna det något fruktansvärt mycket. Dessvärre har det inte blivit många foto, det kan bero på att dagarna har tillbringats i lugn och ro och att min kamera inte får lov att följa med ut på kvällarna, med tanke på att det inte är den lilla kameran.
Under min vecka har jag träffat många nya och trevliga människor och har verkligen hunnit med att besöka vissa speciella platser, kan dock erkänna att man kunnat utnyttja tiden bättre.

Efter en hård festnatt och sen hemkomst har vi haft en mycket slö dag med film och mycket sömn, den avslutade vi på ett mysigt sätt, på serveringen nedanför med ett par öl och sedan en pizza.
Imorgon jobbar killarna kväll, ska försöka ta mig ner till stan och till Zara, där jag sett världens snyggaste skor. Kvällen kommer vi sedan att tillbringa på Apollo och nasty monday.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0