"fields of gold"

då var det måndag och tanken på att ge er en kort resume av de nämnvärda dagarna slog mig.

Senaste veckan har jag haft ett minst sagt fullspäckat schema, två dagar har jag avslutat med bio, Twilight - new moon och Stieg larssons Luftslottet som sprängdes. Mycket bra båda två. Har även hunnit med att shoppa och bowla vilket nu resulterar i träningsvärk. Det är nog ett tecken på att det är dags att börja röra på sig igen.
Nöjen har gått före måsten och när jag vaknade imorse var det en otrolig röra som mötte mina nyvakna ögon, hela min garderob låg i en stor tvätt hög på golvet och skrek efter att få hoppa in i tvättmaskinen, sagt och gjort.
fortsatte med ett varv med dammsugaren och sedan hann jag inte mer. Hoppade i mina kläder och befann mig klockan 12 på jobbet.
Väl hemma igen möttes jag konstigt nog av en missfärgad tvätt, jag har tvättat i halva mitt liv och aldrig lyckats med detta förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0