en vanlig tisdag .

Man slutar aldrig förvånas. Idag när jag jag stog och väntade på bussen gick två killar i 20-25års ålders förbi, en stannar till och plockar upp en cigarettfimp från marken och går vidare, jag följer honom med blicken och ser hur han börjar rota i sina fickor och plockar sedan upp en tändare och tänder denna fimp han plockat upp från marken. Vad är det med folk?

Nu sitter jag hemma hos Linn efter en lång dag på jobbet, det har dock gått ganska bra. Imorgon har jag bokat in en frukost med donnorna klockan 10. Innan dess blir det allt ett träningspass, antingen simning eller ett pass på gymmet.

Nu ska jag snart börja dra mig hemåt eftersom det blir en ganska tidig morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0