turistande med Lotta i 21grader

Dagens fiende har förföljt mig hela dagen, en fiende man endast får efter en kväll med lite för mycket alkohol, självklart missade jag att packa ner fiendedödande alvedon. Efter ex antal timmars för lite sömn var det iallafall dags att gå upp. Jag skulle möta Lotta för lite turistande, Det var en sliten lotta jag mötte på la rambla, vi började turistandet med en utsökt pizza, för att sätta pricken över i:et på turistande åt vi denna på rambland, haha.

Köpte varsin kaffe latte på starbucks och började promenera ner mot maremagnum. Det blev lite fönstershopping då vi inte riktigt orkade mer, bestämde oss för att fullfölja shoppingen på söndag då detta köpcentrum är det enda som är öppet på söndagar.

Vi avslutade på ett litet torg med varsin coca cola innan vi skilljdes åt för att ta oss hem till våra tillfälliga boende. Påvägen handlade jag med dagens middag som blev tacos.
Lotta tipsade även om bakfyllemedicin som var rena mirakelkuren, denna fiende jag dragits med hela dagen var borta på 10 minuter.

Nu börjar snart nästa fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0