11 november 2009 - barca update

Tänkte ge er en liten update från Barcelona. Anlände till barcelona igår vid 13, självklart kan man inte förvänta sig en felfri flygresa med mig. Detaljerna behåller jag nog för mig själv. Jag tog mig med hjälp av tåget in till city för att möta upp de jag skulle bo hos, fyra killar jag jobbat tillsammans med på malmökontoret. Vi tog oss hem för ett par slöa timmar. Det blev en ganska lugn kväll men lite av deras vänner.
Dagen har vi tillbrinat på stan och ikväll väntar en utekväll.


Kommentarer
Postat av: s

skönt att veta att du är behållen:D snällt av dig att inte berätta vad som gick fel med flygningen :/ inget jag vill höra. Kolla linns blogg om du inte redan har sett:D njut lite extra för mig med.

2009-11-12 @ 11:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0