borta bra men hemma bäst

Som ni vet kom jag i tisdags hem från en helt underbar vecka i barcelona, hade ett par dagar hemma innan det åter var dags att lämna sverige. Denna helg har jag tillbringat i grannlandet danmark tillsammans med släkten. Samtidigt som den varit fullspäckad har det ändå känts mycket skönt att bara vara hemifrån och umgåts med nära och kära.
imorgon börjar en ny vecka med nya tag, lite motion och väl vald mat. Som ni kanske känner igen blir det lätt ett konstant ätande i sällskap av släkten, middag, efterrätt, kaffe och sist men inte minst lite godis innan vi börjar om.

När klockan var sju passerade vi sverigeskylten på öresundsbron och var åter hemma. Jag hann inte mer än hem innan det var dags att bege sig ner mot skanör för att överraska töserna som skulle ha filmkväll hos linn. Väl där möts jag av en överlycklig izzy, men någon linn är inte hemma. Ett samtal senare sitter jag på väg ner till grillen där det blev kramkalas, har inte träffat dom på två hela veckor.

Under kvällen fastnade vi framför min nätdejting och efter många om och men kom vi fram till att jag kanske skulle ta nästa steg och faktiskt prova att betala en månad och se vad det ger. Dock inget som är bestämmt än utan jag ska ge det en funderare.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0