Godkväll

Nu är jag åter hemma efter ett par extra timmar på jobbet. Trots att jag inte skulle börja förrän klockan tre idag vaknade jag väldigt tidigt, kan bero på mina tidiga kvällar. Jag kände verkligen att jag vaknat på rätt sida även om vädret utanför mitt fönster inte var det finaste. Jag gav mig ut på en joggingrunda och när jag kom hem var det en underbart nyttig frukost som tillagades, omelett med färsta grönsaker. Christel frågade om jag inte skulle komma in och jobba redan tolv och ja varför inte, något bättre hade jag inte för mig. Jag fixade mig och fick skjuts upp till bussen. När jag väl satt där med musiken i öronen kom jag på mig själv, jag satt och log. Jag kände efter och insåg att jag verkligen mådde bra, började fundera på vad detta kunde bero på. Det regnar, jag ska jobba extra på min egentligen lediga dag och jag är absolut inte kär. Något positivt kunde jag egentligen inte komma på mer än att jag verkligen trivs med personerna jag jobbar med. På jobbet går diethysterin, "hur går det för dig?" "vad har vi på schemat idag?" osv. De stackarna som endast fått dricka en kopp kaffe till frukost var något fruktansvärt hungriga och detta märktes inte minst på deras humör och avundsjukan över min mat när dom själva sörplade kokt spenat. När klockan slog åtta var det dags att bege sig. När jag kom hem var det en liten middag som lagades. Jag har sedan börjat förbereda morgondagens mål.
Det blir ett par avsnitt sex and the city innan jag ska sova och imorgon är det invägning, dessvärre ingen jogging, har en brännande tränngsvärk i mina lår. 


Sovgott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0