GI är nu åter en del av min vardag.

Mitt riktiga wake up call kom igår när jag insåg att jag inte kom i ytterligare ett par byxor vilket innebär att jag nu endast kommer i två par, ett par är i sönder och dom andra använder jag 24/7 vilket jag börjar tröttna på.
Igår började halva onecontact på en diet, denna fastnade även jag och Chritel på men imorse när jag vaknade kom  jag fram till att GI fungerar bättre på mig. Jag ska nu kila in till jobb för ett par extra timmar på jobb. Jag har även hunnit med en jogging runda, kanske inte den längsta men en bra början, känner mig redan ett par kilo lättare, haha.


Kommentarer
Postat av: S

GI-Karin är tillbaka :)

2009-05-09 @ 16:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0