Surfers Paradise - Brisbane - Noosa

Nu tankte jag ge er en kort uppdatering fran den senaste veckan. Efter tio dagar i Byron Bay motte vi upp Malin och Fredrik, satte oss pa bussen till Surfers Paradise, dar vi stanna tre natter. dag ett tillbringade jag som sjuk i sangen medan de andra var pa stranden, andra dagen var vi pa sea world, kvallen var vi tvugna att testa utelivet vilket helt klart blev godkannt. Sista dagen tillbringade vi pa stranden innan jag och Linn gav oss ivag pa en surflektion, nagot av det soligaste jag har gjort.
Sedan var det ater dags att satta sig pa bussen for att ta sig vidare till Brisbane. Dar hade vi bara en natt och den tillbringade vi hos Joy och Ted, dar aven Minna ar ett par dagar. Mina timmar i solen borjade gora sig paminda, trots att jag inte kande mig helt hundra klunde jag inte missa utgangen pa kvallen.
Dag tva i Brisbane tillbringade jag med att smalla ett par dollat pa stan innan vi akte vidare till Noosa.
Kvallen blev lugn och tidig for att orka med en dag med surf men nar vi vaknade imorse var det osregnet som motte oss.


Kommentarer
Postat av: Annicaaa

Haha, kul att lasa alla olika versioner av resan..naval, visst var de sjukt kul att surfa? :D hoppas ni far tillfalle att gora de mer. Ses snaaaaaart! <3

2009-03-09 @ 06:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0