Hervey bay

jag ber harmed om ursakt for en otroligt dalig uppdatering men min motivation ar inte pa topp nar det bara regnar och regnar och vi spenderar dagarna med att ligga inomhus i ett halvfuktigt rum som jag inte ens har ord for den hemska lukten vi inandas, laser bok och spelar plump.

Vi har nu tillbringat tre natter i denna lilla hala pa tre olika hostel men imorgonbitti packar vi in oss i en stor buss for att sedan ge oss ut pa vart campingaventyr som vi nu gatt och vantat pa.
Under var powerwalk tidigare idag konstaterade jag och Malin denna lilla by hade varit betydligt mycket mysigare om solen visat sig for stranden ar verkligen nagot av det finaste vi sett.

Kommentarer
Postat av: Annicaa

Ni har inte sett mycket av Australien strander om ni anser att Hervey bay har en fin strand.. haha. :D

2009-03-13 @ 12:54:21
Postat av: Nanna

Du är saknad gumman... o just det!! Era Ipods har kommit, tihi

2009-03-14 @ 19:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0