Det blev en lyxig takvaning!

I lordags var det aterigen dags att forflytta sig en bit pa kartan men denna igang tillbaka till Sydney, dar vi borjade denna resa. Efter en tre timmars lang flygning var vi klockan 22 antligen frammre for att ta oss till hostlet, men riktigt sa langt hann vi inte for nar vi ar pa vag att hamta bagaget sager Linn "Karin och Linn" jag kollar pa henne och det drojer en halv minut innan hon gav nagra tecken pa varfor hos sa sa. hon ger ifran sig ett tjut och pekar bort mot en man med en konstig hatt och en skylt med vara namn pa. detta var max som satt dar med ett forsok till odlat skagg, en hatt fran vietnam och bara vantade pa att vi skulle landa. Efter ett par minuter var aven morgan dar, han berattade aven att de fixat en new york svit dar vi var mycket valkomna att bo. Taget! vi satte oss i en taxi ner till kingscross, hrm..skulle denna svit verkligen ligga i Sydneys backpackers omrade?
Huset vi stanna utanfor var en blandning av pippi's hus och ett spokhus, in kom vi och en lyxsvit kan jag inte pasta att det var men tva natter kunde vi absolut sova dar. Vi har nu tillbringat vara sista dagar i sydney med max, morgan och minna (och sa sjalvklart gustav) med att vara pa stranden, picknick, shopping och utekvallar. just nu befinner jag mig i hongkong och om en och en halv timme satter vi oss pa ett plan som trettontimmar senare landar i london. klockan 23 ikvall befinner jag mig i hollviken, sweden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0