One year ago...

Förra veckan blev inte riktigt som förväntat men väldigt bra ändå. Det blev dessvärre ingen Örebro-resa och frågan är ju om inte det var bäst eftersom jag kvällen innan firat årets studenter på strandebaden och mådde som förtjänat.
Denna veckan har börjat ganska lugnt med jobb och lite jobb till. Imorgon har jag min enda lediga dag denna veckan och den ska jag börja med en frukost på kust med vännerna, undrar om jag inte ska fixa mitt ett litet träningspass och kanske cykla dit. På kvällen väntar sedan en tapasbuffé.
Har nydligen börjat på stieg larssons bok "män som hatar kvinnor" och tänkte nu läsa lite innan det är dags att sluta ögonen för min skönhetssömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0